fredag 17. desember 2010

Layer Cake QA og litt jul/ Layer Cake QA and some x-mas

Tenk at nå er det bare en uke til jul, tiden flyr!! Men jeg har nå fått sydd litt likevel jeg, både presanger og blokker til LCQA. Blokk nr 4 er ferdig :o)

Cherish nature:

Awesome: 

Can you believe, only one week and its x-mas - time flies!! But I have managed to do some sewing, both presents and Layer Cake QA. I have finished block 4.

Må vise dere en toalettveske jeg har sydd, er ikke stoffet nydelig? Nå er jeg veldig glad i roser, men likevel :o) Tror jeg skal beholde denne selv....
I have to show you this purse I made, I just love the fabric - don't you agree? I think I will keep this for myself, Im very fond of roses!

Og tilslutt, pepperkakehuset vårt, et samarbeid mellom store og små :o)


And at last, our gingerbread house of the year, we have a good time making it :o)



Ha en kjempefin helg! Husk gi-borten min :o) / Wishing you a wonderful weekend! Remember my give-away :o)



2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Så fine de blokkene var!! Og jeg er helt enig at det stoffet var kjempefint!! god helg!! AnneK:-)

Mayen sa...

Kor heldig du e som får tid til å sy innimellom slagene! Æ kjenne det klør i fingran etter å få være litt kreativ... God helg, Mayen