I cant believe how fast time passes by. Days that you have been looking forward to for a long time, spend time with your family, have a good time - suddenly they are over and we are back to everyday life. I have done some quilting during these days. At last I have put my Jacobs Ladder quilt together. I cant agree with myself if I should have a wider light border aswell or not - I have to sleep on it tonight :o)
Imorgen skal jeg prøve tråklespray for første gang. Har vært på Stoff og Stil og kjøpt idag. Kan ikke forstå noe annet enn at det må være enklere å quilte med dette enn med sikkerhetsnåler. Det blir spennende!
Tomorrow I will try basting spray for the first time. It must be easier than quilting with safetypins, as I have done until now. Exciting :o)
Fikk også strikket et lue- og sjal-sett mens jeg så på påskekrimmene om kvelden. Det er strikket i Alpaca fra Garnstudio på pinner nr 5, og er utrolig mykt og deilig - og veldig lett. Luen er strikket med dobbelt garn. Den søte modellen er min eldste datter :o)
While I was watching the traditional Easter-crimes on TV, I knitted a cap and a scarf. I used Alpaca from Garnstudio, it is incredible soft and comfortable to wear - and very light (weight). The beautiful model is my eldest daughter:o)


