torsdag 9. desember 2010

GIVEAWAY - premier / Prizes for my GIVEAWAY

Det var feil med koblingene under, men det er nå rettet :o) / Apparently there was something wrong with the links, but that is now fixed :o)


Endelig kan jeg vise dere premiene på min giveaway! Det blir to som vinner, førstepris får velge hvilken av toalettveskene hun vil ha. Det blir nok puttet noe spennende oppi også til den som vinner førsteprisen :o)
Håper du vil være med, legg igjen en liten hilsen her.
Finally I can show you the prizes for my giveaway. I will draw two winners, the first will get to choose the toiletbag. And I am sure there will be something special put in the bag aswell for the first winner :o) I hope you will join, leave me a comment here.


En liten hilsen fra Cora som koser seg i varmen inne, selvom hun elsker å spise snøballer :o)

Cora sends her love :o) She enjoys the warmth from the fireplace just as much as she loves eating snowballs when we are outside :o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Merete!
jeg skulle så gjerne være med på loddtrekningen din, men greier ikke å koble meg inn der det står "her".
Håper det er i orden at jeg skriver her i stedet.

For en nydelig hund du har!

Unknown sa...

Det er selvfølgelig helt ok!! Jeg har ordnet linkene nå.

Grethe sa...

Samme her,kommer ikke inn på her!
Spennende hvis jeg får bli med på din givaway:-)

Grethe sa...

Og grattis med at du vant hos Moose, kurven din ble kjempefin. Jeg henger 2 blokker etter,utpå nyåret en gang,håper jeg å få sydd.
Ha en fin førjulstid:-)