mandag 20. januar 2014

Wallenborg-kurs i helgen

I helgen arrangerte vi bag-kurs med Andre Wallenborg for n'te gang. Kursene er utrolig populære, fulle hver gang. Men det er jo ikke så rart - Andre er en fantastisk kursleder og produktene er kjempefine. Endelig skulle også jeg få sydd, og fant frem Marimekko stoffet mitt fra London. Det har lagt og ventet på den rette anledningen :o) Og gjett om jeg ble fornøyd....


Størrelsen på bagen er slik at den kan tas med inne på fly og få plass i hyllen eller under stolen foran. En ypperlig weekend-bag.


Foran på bagen er det en lomme innfelt ( kanskje ikke så lett å se...)


Detaljer er Andre flink på, her er siden på vesken.


Overgang mellom kort/lang side, superelegant!



Til og med bunnen har fått stikning. 

Super bag, som kommer til å bli mye brukt. Og det kommer nok til å bli flere av dem :o)


Tilslutt en liten titt på starten av mitt Around the world- teppe.


Håper jeg får brukt opp endel av stoffene mine..... Gøy å sy!


Ha en deilig uke!




5 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Fin veske!! Den ser ikke hjemmelaga ut akkurat!! Og fin start på quilt!! AnneK:-)

Mayen sa...

Superfin bag! Æ vil ha!!! Men da må æ kanskje sy sjøl?? Ja,ja..kanskje det.. Kor finn æ mønster?

Unknown sa...

Takk til begge, veldig fornøyd selv også :o) Mønsteret er nok ikke å få kjøpt. Det er et kursmønster som Andre Wallenborg har, så du må nok gå på kurs :o)

Svalen sa...

Super veske! Likte veldig godt stoffene du har brukt.

Berit sa...

Kjempefin veske. Kunne tenkt meg å gå på et slikt kurs. Ha en flott søndag.