onsdag 24. november 2010

Jeg følger trenden..... / Im a follower....

og har selvfølgelig prøvd meg på mug rugs :o) Det er mange som lager slike for tiden og det er utrolig masse gøyt og fint å se - tid for å bruke fantasien!! Se fex her hos Lekaquilt eller hos Madame Samm. Jeg har laget et par stykker, og det frister til mer - de blir jo ferdig superkjapt, og det er gøy :o) (Ser at Anne Holts siste krim får litt gratisreklame, men det gjør ingenting for den er spennende!!)


and of course I had to try Mug Rugs :o) There are many that are making them at the moment and its a lot of nice and fun results to see - time for your imagination to bloom!! Just look at LekaQuilt or Madame Samm. I have made a couple of them and Im going to make more - its fast and fun :o)

Jeg viste vel aldri den helt ferdige puten som Oda og jeg laget, her er den - ble ganske fin :o) Oda var ihvertfall fornøyd, og det er det viktigste!
I never showed the finished pillow that Oda and I made, here it is - I think its nice :o) Oda was also satisfied, and that is whats most important!

Ha en varm og fin kveld! Her koser vi oss med fyr i peisen, for det er ganske kaldt og guffent ute - brrrrr.

Wishing you a warm and cozy evening! We are enjoying the fireplace, outside its cold and windy.....





5 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! de er morsomme de små mug-rug`ene!! De var fine de du har laget!! Fin pute også!! Jeg tror jeg skal prøve meg på noen slike jeg også!! AnneK:-)

Svalen sa...

Hei. Får skikkelig sommerlengsel av den nydelige puten:)

Og så søte Mug Rug`ene dine er!

Ha en fin uke videre:)

SOLSAUM sa...

Søt pute, skjønar godt at ho er nøgd;o)
Lekkre mug rugs! Nydelege stoff;o)
Eg tenkte og å prøve meg på desse. Eg har nokre restar eller julegåta som vil passe perfekt;O)

Ha ein god dag!

Solklem

KariL sa...

Så herlige mug-rugs med nydelige stoffer. Lekker pute som en kan være stolt av.
Ha en fortsatt god uke1

Anne Ida sa...

Mug-rug'ene dine ble kjempefine! Kjenner det klør i fingrene etter å prøvesy noen sånne - får se om det blir anledning til det bare julegavene er i boks :o) Kjempesøt pute dere sydde!