fredag 3. september 2010

Fredagshilsen og litt av ukens arbeid / Greetings on a Friday evening and some of this weeks work

Igår var jeg på opplæringskurs på symaskinen, som jeg kjøpte for et halvt års tid siden. Skulle egentlig vært i vår, men da kunne jeg ikke. Jeg har jo funnet ut mye selv, men det er alltid kjekt å treffe mennesker med samme interesse :o) Og så laget vi en fin liten toalettveske. Den fikk min kjære for han var så snill å kjøre og hente meg:o)


Yesterday I was at a training-course for my 'new' sewing-machine. I was supposed to have this earlier, so now I had already learned a lot by myself. But it is always nice to meet people which are interested in the same as I am ( that didnt sound very good....). And we made a cute little bag, which I gave to my dearest who was so kind to bring and pick me up again :o)

For første gang var jeg så heldig at jeg vant en giveaway :o) Idag fikk jeg en kjempefin sminkepung, og et fint mobilsmykke fra Nickels Pickels fra Tyskland. Hun har en artig blogg, ta dere en tur her.

 
For the first time I was lucky and won a giveaway. Today I got the cutest selvage-purse and a little nice surprise that Nickels Pickels from Germany had made. She has got a wondeful blog, pop over and visit her.

Har også fått gjort ferdig Star Crazy blokkene fra august, som har ligget og ventet en stund på å bli sydd.

I have also finished Star Crazy august blocks, which have been waiting to be sewed for a little while.

Nå er det snart slutt på giveaway'en min. Jeg skal prøve å få trukket en vinner i helgen, men kan ikke love noe. Vi har nemlig vært så heldig at vi har fått en helg med utrolig fint vær og vi benytter sjansen og reiser ut i båten. Men jeg lover at på mandag skal det ihvertfall være klart :o)

Ha en strålende fin helg!

My giveaway will soon be closed. I will try my best to draw a winner during the weekend, but I cannot promise. We have been so lucky to have the most beautiful weather this weekend, so we will be sailing. But I promise that Monday at the latest it will be ready :o)

Whishing you all a wonderful weekend!


1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Fine blokker og fin premie som du har vunnet!! Tenker din kjære var glad for ny toalettmappe:-)?? Ha en fin helg!! Annek:-)