tirsdag 9. mars 2010

Planene var klare.../ The plans were all set.....


Idag var planene klare, jeg skulle sy februar-blokkene på Star Crazy-quilten. Men så skulle det ikke gå, ihvertfall ikke helt. Av en eller annen grunn gjorde jeg mange feil på den ene blokken, så jeg måtte sprette opp igjen og igjen og igjen..... :o/ Åååå, det er så kjedelig! Så det ble litt mindre gjort enn det jeg hadde sett for meg, men før middagslaging var to av blokkene ferdigsydd.
The plans were all set for today and one of them was to finish the february blocks on the Star Crazy BOM. But that was not how it turned out. For some reasons I did several mistakes on one of the blocks, so I had to rip it up over and over again :o/ But just before dinner I finished two of them.

Og de neste to ligger klar og bare venter på at jeg skal sy dem. / And the last two are lined up just waiting for me to sew.

Jeg var innom www.moosequilts.blogspot.com for en stund siden, og der så jeg at hun skulle ha en Jelly Roll Quilt Along som startet 1. mars. Og samme dag fant jeg en jelly roll på tilbud hos www.greenfairyquilts.com, som jeg selvfølgelig ikke kunne motstå.

Og da var ikke koblingen vanskelig. Jeg skal være med på den quilt along'en. Har ikke meldt meg på, men laster ned mønstrene, som blir lagt ut hver 2. mandag. Det er forskjellige designere som lager blokkene. Blir sikkert spennende:o)
Some weeks ago I was looking at www.moosequilts.blogspot.com, and found that she was having a Jelly Roll Quilt Along, starting March 1st. And the very same day I found a lovely Jelly roll on sale at www.greenfairyquilts.com, which I of course could not resist. And then the connection was obvious, I was joining the quilt along. I havent actually signed on, but Im saving the patterns which is available every 2nd Monday. Different designers for every block. I bet that will be exciting!



1 kommentar:

Unknown sa...

I love how your blocks turned out! I just got caught up on my February blocks too!