mandag 14. februar 2011

Fremdeles vinter / Winter is still here

De siste ukene har det nesten føltes som om vi er kommet til våren, men så slo kulden til igjen...

The last couple of weeks it seemed like spring was near, but then suddenly the cold struck again...

Snart skal jeg få eget syrom, og gjett om jeg gleder meg :o) Så slipper jeg å ha stoff i kisten min, i poser og andre steder jeg kan få plass til det, endelig kan jeg få ha det fremme og se på alle de fine fargene !!

 Soon this room will be my very own sewingroom :o) Looking forward to place all my beautiful fabrics in shelves where I can enjoy them, not keeping them in my coffin, in bags and whereever there is room for it! It will be great :o)


Ha en flott kveld! / Have a wonderful evening!

6 kommentarer:

Trinola sa...

Oj sann :O) Dette blir spennende :O)
Gleder meg til å se resultatet --
--Ha ei fin uke -------

karinanna sa...

Vi har fremdeles full vinter her, 11 grader minus, masse vind - og jeg har sikkert en snøhaug på to meter utenfor inngangsdøra min. Så våren tror jeg det blir en stund til vi ser tegn til her.
Spennende å lage til eget syrom - er så heldig at jeg har eget rom til alle sysakene og synes det er helt fantastisk. Lykke til med arbeidet.

Bente sa...

Våren let vente på seg her og, litt snø, surt og kaldt.
Men den kjem nok :-)

Så kjekt at du skal få syrom.
Å kunne nyte stoffa frå hyllene, er inspirasjon i seg sjølv.
Så dette blir bra :-)

SOLSAUM sa...

Vinteren kjem og går og kjem att her og. Det resulterer i MEGA-glatte fortau her hos oss!!!
Men brodder og pågangsmot er tingen;o)

Det er kjekt med syrom, det er så godt å berre kunne fortsette der ein slapp og bruke den dyrebare tida på saum og ikkje på å pakke opp og måtte pakke vekk før ein er heilt ferdig....
Og ikkje minst la seg inspirere av fargar og stoff;o)

Ha gode dagar!

Sissel`s syglede sa...

Bar bakke og +7 i forrige uke gitt. Vi var klare for våren. I dag er det -15 og masse snø...hihi...Må nok vente litt til på våren gitt.
Så gøy det blir med eget syrom. Gleder meg til å se det ferdig.

Mayen sa...

Kulda har kommet nordover også, minus 12 idag. Kor koselig at du skal få SY rom. Husk no bare nok stikk kontakter!!! På jobb har vi ei sånn skinne i taket med uttak som kan dras ned(sykehusvariant), det har æ alltid hatt lyst på hjemme.Glede mæ til å se fredig resultat;o)