onsdag 21. april 2010

Har prøvd meg på log cabin / I've tried log cabin

Når jeg kjøpte symaskinen kjøpte jeg samtidig noen nydelige grønne stoff. Etterhvert fikk jeg et bilde av en log cabin quilt i hodet mitt, så sammen med lyse/creme stoffer satte jeg igang igår. Har ikke laget det før, men fant en grei måte å sy dem på her. Og det gikk jo så det suste, helt til det gikk opp for meg at jeg har for lite stoff - søren og! Hadde sett for meg at jeg ble ferdig med den idag, men men. Da blir det heller en tur til byen imorgen for å kjøpe det jeg trenger..... Og kankskje jeg kjøper litt ekstra, for jeg synes de grønne var så søte, har lyst å lage en duk eller noe sånt  :o)

When I bought the sewing machine, I also bought some gorgeous green fabrics. In my head I had a picture of a log cabin quilt, so yesterday I found some light fabrics and started. I haven't made log cabins before, but I found a very clever and smart way to do it here. It was very quick and I was anxious to see it finished, thought I would make it today - until I realised I didn't have enough fabrics.... Well well, so I HAVE to go to town tomorrow and get what I need. And maybe some more, I like the the greens so much I want to make a table topper or something aswell.

Har også sydd to blokker til på Pinwheel Party, ligger noen etter fremdeles, men de er fort og lett å sy så det skal gå greit.


I made two more blocks on the Pinwheel Party, still some blocks behind, but I dont worry, they are pretty fast and easy to make.



3 kommentarer:

Bente sa...

Flotte log cabin blokker.
Nydelege fargar, dette blir fint til ein duk.

karinanna sa...

Så masse flott du holder på med. Og takk for linken du har lagt ut.
Var innom og tittet.
Ønsker deg fortsatt en trivelig uke.

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Log Cabin blokkene er lekre - liker fargene veldig godt. Husk å vise når du har sydd sammen:)