torsdag 15. oktober 2009

I butikken idag :o)


Har vært i butikken idag også. Kjøper mye av stoffene mine på nett, men det er en egen stemning å se i hyllene og ta på de forskjellige stoffene. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe så mye, men det ble nå litt likevel... Disse kjøpte jeg bare fordi fargene var så fine. Er vel kanksje litt lite til et teppe, men jeg kan vel sy en duk av det eller noen løpere?? Det blir sikkert fint.


Jeg har lenge hatt en svakhet for stoff med roser, og har endel etterhvert. Kjøpte noen idag også. Har planer om å sy et teppe av dem (eller noen av dem...), men jeg har liksom ikke funnet et mønster som jeg har lyst å bruke. Noen som har noen ideer?

Jeg vet bildet er opp-ned, men før jeg laster det inn er det riktig vei, skjønner bare ikke hvorfor det skjer. Men stoffene er nå de samme, lell :o)

Ha en fin kveld, alle sammen! Nå skal jeg sette meg ned og applikere hjerter på teppet til datteren min.

1 kommentar:

Laila sa...

Flotte stoff du har snopa. Rosestoffa var no berre alldeles lekre. Spennande å sjå kva du lagar av desse.