søndag 3. januar 2010

Nytt år - nye utfordringer/ A new year and new challenges

Hei!

Som jeg har sagt tidligere har jeg veldig lyst å være med på et BOM-prosjekt. Det er sjelden jeg starter på store arbeider, men har veldig lyst, og BOM'en kan hjelpe meg tror jeg. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for hvilken, men idag så jeg en jeg bare ikke kunne motstå.... Jeg fant den på www.thequiltshow.com (via Canton Village Quilt Works - www.cvquiltworks.blogspot.com), og den ser slik ut:


Det var noe med fargene som gjorde at jeg falt pladask. Så nå har jeg kjøpt medlemsskap hos The Quilt Show og kjøpt stoff til denne quilten! Jeg synes den er kjempefin, og gleder meg til å begynne - håper det ikke er så altfor lenge til jeg får stoffene.

As I told you earlier I have always wanted to participate in a BOM-project. I rarely start such big quilts, even if I want to, but I think doing a BOM can help me. Until today I also thought I had made up my mind to which I should choose, but that was before I visited www.thequiltshow.com and fell in love with the quilt above. I think it was the bright colours :o) So now I have a membership at The Quilt Show and I have bought the fabrics for the quilt. I'm really looking forward to start, so I hope I get the packet soon!!

7 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg brukte den engelske oppskriften som jeg linket til. Søkte på Bellas mittens, og det var den som kom opp. Garnet het Topp`n Tå, ca14 m pr. 10 cm. Bra garn!! Den BOMèn så morsom ut!! Jeg har også funnet meg en som jeg lurer på om jeg vil lage, men den passer ikke så godt inn i heimen tror jeg. Men det er prossessen som er morsom, ikke alltid resultatet. Laget et juleteppe. O`Tannenbaum på den måten. Det funket faktisk å få en i mnd. Klarte å holde meg ajour.... AnneKari:-)

Sissel`s syglede sa...

Tuuuusen takk for hyggelig ord i min blogg.
Klart jeg er fornøyd med bua mi...Elsker den...
Men du verden for en quilt du skal begynne på...Hadde jeg satt i gang med et slikt prosjekt, hadde den blitt en ufo i 20 år...hihi...
Den er jo råflott....
Ha et godt nytt år og takk for det gamle.
Klemz Sissel

Unknown sa...

Yay, Merete! I am glad you are going to do this BOM. I am looking forward to seeing your progress. Thanks for joining in and also mentioning me!!

Grethe sa...

Stilig og lykke til med prosjektet. Håper du legger ut litt etterhvert så jeg kan følge teppe ditt.

Anonym sa...

I've had a membership to The Quilt Show for almost a year. Just like you, I joined because of last year's BOM. I have to say, aside from the BOM's, it is SO worth it! The shows they have are fabulous!

LeKaQuilt sa...

Å det var et stk lekker quilt. Skjønner godt at du falt for de farvene. Gleder meg til å følge med hvordand det går :o))

Anne Ida sa...

Denne var bare kjempelekker! Skjønner veldig godt at du falt pladask! Håper stoffene dine dukker opp raskt! Gleder meg til å følge med på fremveksten av dette teppet!