lørdag 4. september 2010

Vinneren / The winner

Dette blir en kort post for å fortelle hvem som ble vinneren. Vi har laget lapper og hatt en høytidelig trekning nå tidlig en lørdagsmorgen :o) Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å delta, og det har vært så gøy å få så mange koselige kommentarer. Jeg skulle gjerne gitt en veske til alle sammen, men jeg får heller gjøre dette oftere. Jeg må bare vise dere hva kjæresten min kom hjem med på bursdagen min for noen dager siden, de var bare helt nydelig (det var 20 av dem :o))!
This will be a short post just to announce the winner of the giveaway. We have had a drawing early in the morning :o) Thanks a lot to all who have taken the time to participate, I really appreciate all the lovely comments. I wish I could give you all a bag, but I guess I will do this more often! I have to show you what my dear brought home for me on my birthday some days ago, they were gorgeous (and it was 20 of them :o))!


Så til vinneren, den heldige ble /So for the winner, the lucky one is


Gratulerer til Lena! Kan du være så snill å sende meg postadressen din, så jeg får sende deg en pakke :o)

Congratulations Lena! Could you please send me your adress.



2 kommentarer:

Anonym sa...

gratulera til vinneren!,-)ha ein fin dag.

LeKaQuilt sa...

Tjuhuuu så heldig jeg har vært :o))) Tusen takk !