fredag 15. oktober 2010

En lykkelig jente! / One happy girl!

Idag har jeg endelig sydd ferdig toppen til teppet som yngstejenten min skal få :o) Gjett om både hun og jeg er glad for det! Hun har ikke vært helt fornøyd når jeg har begynt på andre ting før jeg har gjort ferdig hennes - og det kan jeg forstå. Har holdt på med det en stund. Så nå skal jeg finne frem noen stoff og lage bakstykket med en gang......
Today I finally finished the top for my youngest girl :o) And boy, are we happy! She has not been especially pleased when Ive started new quilts before I finished hers - and I understand that quite well. I started this a long time ago. Im going to find some fabrics and make the back at once.....

Litt mer øving på frihåndquilting / A bit more FM quilting practice



God helg til alle sammen :o) 

12 kommentarer:

Inger Anne sa...

Kjempefint hjerteteppe, den som venter på noe godt .... er imponert over frihåndsquiltinga de :)

Laila sa...

Eit flott, fargerikt teppe som passar perfekt til ei ung dame.

SOLSAUM sa...

Så flott teppe, nydeleg!!

Som sagt av andre før, den som ventar på, osv.....

Kjekt å følge med på "quiltekurset" du er med på. Kjekt med tips og eg trur eg må prøve meg på nokre av bordene.....

God helg!

Svalen sa...

Skal skjønne ventetiden føles lang når en skal få noe så fint:)
Kjempelekkert teppe!

Riktig god helg:)

Anne Ida sa...

Kjempetøft teppe - ikke rart dattera er fornøyd! Håper bakstykke og quilting blir gjort unna i en fart så hun slipper å vente lenger :o)

Ha en flott søndag!

Anne N. sa...

Noe så fantstisk nydelig :o)
Klem, Anne:)

Bente sa...

Flott og fargerikt teppe.
Forstår godt at ho gleda seg til dette.
Godt det snart kan takast i bruk:-)

KariL sa...

Så flott og fargerikt teppe. Dette kan du være stolt av. Forståt godt at din datter er fornøyd. Blir nok en fornøyelse å ta det i bruk. Ha en flott uke og klem fra KariL!

Timotei sa...

Oi, sååå fint teppe du har sydd til din datter! Skjønner godt hun ivret etter å få det ferdig :-)

Kort og Søm sa...

Utrolig fint teppe, heldig er datteren din som får dette!
God søndag :O)

Anonym sa...

Jeg er så enig med de andre: dette teppet er så nydelig!

Karen - Quilts...etc. sa...

cute quilt for your girl.
Karen
http://karensquilting.com/blog/