tirsdag 20. oktober 2009

Søren og.........

Og nå som jeg trodde at jeg kunne dette med glidelåser.... Skulle sy en søt liten rød sminkepung til min søster til bursdagen, og skulle prøve å sy på glidelåsen slik det var beskrevet på Lekaquilt sine sider - det så jo så enkelt ut. Og det var det - helt til jeg skulle ta glideren på igjen.... Da blir alt skeivt. Ååååå - hva skal jeg gjøre??? Tror jeg må legge det fra meg litt, for nå blir alt jeg gjør galt.



Tror jeg får tenke litt på når vi var på seilferie i Hellas, det var deilig det. Med seilbåt kommer vi til på de mest idylliske steder en kan tenke seg. Og de nydeligste strender har vi helt for oss selv. Det er en fantastisk form for ferie :o) Dette stedet er Assos på vestkysten av Keffalonia. Rett på andre siden av den lille bukten er den kjente Myrthos Beach, som er ranket som en av de fineste strender i verden - den fikk vi ikke for oss selv:o)

Ser man det - det hjalp på humøret! Tror jeg lar glidelås være glidelås i kveld....

Ha det godt så lenge.

Ingen kommentarer: