mandag 12. mars 2012

One more runner!

Wow, this is great - I actually started finishing the things I make :o) Two runners in a couple of weeks! I started this some time ago, but the flowers required a bit of stitching and handsewing, so it took me a while. The designer is norwegian, AnnAKa.


The colours are a bit darker than this picture
Another block in Fat Quarter Star QA. This is actually a design that I found and not the one I was supposed to make. I wasn't too thrilled with the original star.


And I made another which was a total disaster.......

And I have joined another BOM at Fat Quarter Shop called Merry Merry Snowmen. It was so cute I couldn't resist it... I haven't started it yet, but hope to soon :o)


Wishing you all a cheerful week :o)




9 kommentarer:

Smiloghverglad sa...

For en fin duk ! Nydelige farger også :-))Heldig du som omgir deg med så mye fint stoff hele tida !Masse fint du lager også. Ha en flott mandag !

Bente sa...

Lekker duk.
Eg har kjøpt mønsteret, men har ikkje komt lenger enn det.
Men planane er der :-)

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!! :O)

InGa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
InGa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
InGa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
InGa sa...

Jeg skulle bare berömme duken din, så ble det litt feil som du ser.
Du kan vel fjerne de andre?
Klem Ingrid

toja sa...

Dette var en flott utgave av AnnAKas løper!

SOLSAUM sa...

Flott løper, også eg har kikka på denne;o)
Stjerna di er og vakker!

Ja, eg tenkte meg at du er på plass hos Quiltekroken i helga. Eg kjem innom, så vi snakkast gjerne;o)

Solklem