torsdag 10. februar 2011

Suksess :o) / Success :o)

Ferdig med lue og hals, og de ble sannelig fine, til og med på meg :o) Men jeg tar ikke sjansen på å vise bilde av meg tilfelle dere skulle være uenig.... hehe. Så her kommer nok en flott modell (Oda) og viser frem.
My cap and cowl are finished, and can you imagine - even looks good on me :o) But I dont risk showing you a photo of me, just in case you shouldn't agree with me..... hihi. So here is another gorgeous model, Oda.

Det var ikke gratis, må vite, men det var lett å bli enig om et rimelig honorar :o) Det var nemlig settet jeg ikke synes passet meg. Er det ikke greit når alle blir fornøyd??
As you probably know, these kind of jobs are not for free, but we easily agreed on a reasonable fee :o) That was the cap and cowl that I didn't look good in. Isn't it nice when everybody is satisfied and happy??

Igår fikk jeg en pakke i posten fra en venninne, hun hadde strikket og tovet et par deilige ulltøfler til meg, med søte hjerter på. Har hatt de på meg siden jeg fikk dem, de er fantastisk gode :o)
Yesterday I got a package from a friend, she has knitted and felted a pair of lovely woolen slippers for me, with cute little hearts. I have been wearing them since, they are really really good :o)

Idag har jeg fått pakke fra min mug rug swap partner, Jessie fra Washington, med masse fint. To flotte mug rugs, en notatbok og en lebepomade. Alt med tema cupcake, noe som har resultert i at Oda står på kjøkkenet nå og baker muffins..... :o)
Today I received a package from my mug rug partner, Jessie fra Washinghton, with lots of nice things. Two lovely mug rugs, one notebook and one lipbalm. All with cupcakes as a theme, which has resulted in Oda being in the kitchen right now making cupcakes.....:o)

Ha en flott kveld, jeg skal kose meg med muffins :o) / Have a wonderful day, I will enjoy some cupcakes :o)


8 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Det grå settet ble riktig fint!! Har du funnet mønsteret på nett?? Det var kort frist på den swap`en!? Jeg klaget min nød på bloggen, og tror du ikke jeg skal swappe med en som har sendt til meg før!! Men jeg skal ikke sende før i slutten av mnd. Jeg synes det er hyggelig når det er litt mer med enn bare det man skal lage. Jeg har pleid å sende kort fra norge, for å vise hvor vakkert det er her..... Ha det fint!! AnneKari:-)

Quiltefia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karen - Quilts...etc. sa...

I love your knitting - so pretty!
Karen
http://karensquilting.com/blog/

karinanna sa...

Likte det grå settet kjempegodt, kanskje jeg også vil kle det. Synes jeg aldri finner luer som passer. Går det an å spørre hvor du har kjøpt mønsteret.Ha en trivelig helg.

Kort og Søm sa...

Så fint!
Du er jammen flink til å strikke :O)

Grethe sa...

Flotte luer,ser ut som ekte modeller!!
Gøy å følge med LayerCakene dine også;de er kjempe supre!! Snart er det min tur:-)

Anne N. sa...

Nydelig og lekkert :o)
Helt profft!
Ha en fin helg,
Klem, Anne:)

LuAnn sa...

Your knitting is just beautiful. I love the cowls. They look so warm. I love that color in the second one.