mandag 14. juni 2010

Star Crazy nok en gang :o) / Star Crazy once again :o)

Endelig har jeg klart å bli ferdig med blokkene for mai. Litt senere enn planlagt, men nå er de ihvertfall ferdig. Og fine ble de - jeg er så glad i disse stoffene og alle de nydelige fargene. Gleder meg sånn til teppet blir helt ferdig! Må hive meg over Juni-blokkene en av dagene, kan ikke bli for sen med dem også... Vi skal seile i ferien i juli og da blir det ikke mye sying gitt :o) Så de neste blokkene må være ferdig før vi drar ellers blir det så mye å ta igjen, for de neste månedene skal vi lage flere blokker om gangen.
Finally I managed to get the may- blocks finished. A little late, but at least they're done. And very nice aswell, I just love this fabric-line and all the wonderful colours. Really looking forward to see the quilt done. I have to hurry to start the blocks for June, have to finish them before we go sailing in July - not much sewing done on the boat :o) Dont want to fall too far behind!

Se på alle disse HST'ene! Vi har sydd endel hver måned, og det er blitt ganske mange etterhvert. Skal syes sammen til en bord.
Look at all these HSTs! We have been making some each month, must be hundreds... Its going to be a border.


Det gikk bare bra med Cora og fjerning av sting på fredag. Hun slapp også kraven for såret hadde grodd så fint. Tror aldri jeg har sett henne så lykkelig, hun visste nesten ikke hva ben hun skulle stå på :o)

All went well with Cora and removal of the stitches on Friday. She also got rid of the collar she was wearing. I dont think I have ever seen her so happy :o)


3 kommentarer:

Anne Ida sa...

Kjempefine blokker! Og du verden for en haug med HST enheter - tenk om du skulle sydd alle i én omgang!

Godt å høre alt gikk bra med lille Cora! Hyggelig det er en lykkelig hund nå :o)

Quiltefia sa...

Hei!! Det er lett å komme bakpå med sånne pakker som kommer en gang imnd, men det er morro da!! Og det blir fint!! Seiling og symaskin er kanskje ikke så forenelig med mindre du ligger i gjestehavner med strøm....... Jeg skal ligge stille på hytte i 3 uker, og skal helt klart pakke med meg symaskin..... Men hvor mye jeg får gjort vil jo vise seg...... Jeg så en dame på sist kurs som hadde et kjempekjekt sy bord. Hun satt midt i sola å sydde!! Men hvor jeg får tak i et slikt aner jeg ikke. Hilsen AnneKari

KariL sa...

Så fine blokker med herlige farger. Dette blir spennende. Gleder meg til å se resten.