tirsdag 15. desember 2009

Førjulstid, både kos og litt stress




Det er blitt litt tid til å sy innimellom alt annet som skal gjøres når det nærmer seg jul. Det baller på seg med julepresanger som skal kjøpes, julekort som skal lages og skrives ( og for ikke å forglemme - sendes!), juleavslutninger på skoler og trening osv osv - det er på en måte ikke fritidsproblemer for tiden... Men det er jo litt koselig også. I siste liten klarte jeg å bli ferdig med noen presanger som skal leveres idag. Det er rart hva litt press kan gjøre med oss.....

Ønsker dere alle en trivelig førjulstid, uten altfor mye stress :o)

( Etter jeg satt igang telleren på bloggen min, har jeg registrert at jeg har lesere fra flere land, og det er jo koselig! Kanskje nyttårsforsettet i år blir å skrive litt på engelsk også??? )

1 kommentar:

By Hoki Quilts sa...

Hi Merete, I think we all work a little better whe we have a touch of Stree on U.S..
Merry Christmas to you and your family
hugs
Miche'le