torsdag 26. november 2009

Julekortverksted og ferdig løper!!!


Idag har jeg endelig gjort ferdig en løper jeg har hatt liggende lenge. Skal sende den til en venninne i USA til jul, så nå fikk jeg det nødvendige sparket bak :o) Jeg var litt i stuss på hvordan jeg skulle quilte løperen, om jeg skulle quilte i firkantene, lage spiraler eller rett og slett bare rette linjer. Etter mye tankevirksomhet endte jeg opp med spiraler (antar det heter det selvom den er firkantet!!) fra innerst til ytterst  hver store firkant. Slik at det blir 3 spiraler på baksiden, jeg ble fornøyd med det heldigvis.

Min søster kom på middagsbesøk m/ tilhørende julekortverksted idag. Det er alltid koselig! Vi laget endel kort og gavelapper, men planen er at vi skal fortsette i helgen. Dette er en tradisjon vi har hatt siden jentene mine var små, og de elsker det! I år (og ifjor) er det stempling, klipping og liming som gjelder, og det er kjempegøy :o)

Her er noen inntrykk fra ettermiddagen:



1 kommentar:

Mona sa...

Nydelige stoffer du har brukt. Giveren blir nok kjempefornøyd. Ha en fin helg. Mona