lørdag 25. juli 2009





Lenge siden sist, har vært på ferie i Thailand. Men nå er det på tide å legge inn noe av det jeg har gjort. Bildet over er det første teppet jeg laget for mange år siden. Sikkert som mange andre startet jeg ambisiøst, er pinglete med en liten løper... :o) Det var over 150 avlange lapper som skulle skjæres ut og sys nøyaktig sammen, i tillegg til mønsteret i midten. Og det viste seg at det var ikke lett med den symaskinen jeg hadde da, så det resulterte i at jeg kjøpte ny symaskin før teppet ble ferdig! Og da gikk det som en lek :o) Teppet er forresten bare sydd av stoffrester jeg hadde selv og en god del jeg fikk av en god venninne. Da vi fikk hund for 2 år siden, var det hun som fikk overta teppet som koseteppe. Og hvis dere ser nøye etter, så kan dere se at hun liker det, på mange måter....



Ingen kommentarer: